mandag 23. august 2010

23.08.2010

Jeg har hatt den vanskeligste helga jeg noen gang kommer til å oppleve tror jeg. Den ble nemmelig tilbrakt hos min kjære bestemor, som ALLTID har nystekte vafler med jordbærsyltetøy. Og potet til middag. Selvfølgelig. Men jeg sprakk ikke, noe jeg er meget stolt av.

Da jeg veide meg i dagmorges var jeg egentlig helt sikker på at jeg ikke hadde gått ned noe særlig. Det føles i hvertfall ikke slik. Men jeg kan med stor glede meddele (mine 2 lesere) om at jeg nå veier 109 kg. Det vil si at jeg har gått ned 6,7 kg siden jeg begynte 9 august. Noe som er nøyaktig to uker siden! Hurra for meg!

Det er deilig å se fremgang. Nå har jeg begynt for fullt med trening. Kondis er hovedprioritet (selv om jeg hater det) i tillegg til at jeg gjør styrkeøvelser for å stramme opp tingenes tilstand, slik at huden ikke siger i takt med at vekta faller. Fant noen flotte treningsvideoer på youtube.com som jeg har brukt for å skreddersy et lite opplegg som passer tiden min og kneet mitt. Kjempe greier. Jeg er i hvert fall stiv som en stokk i dag.

Jeg begynner forresten å se veldig lyst på mine målsettninger om å veie 100 kg innen oktober. I denne farten kan det godt hende at jeg må justere det litt. Er så godt at jeg ikke må skyve det framover! Jeg elsker lavkarbo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar