onsdag 18. august 2010

Mine dager 17.08.10 og 18.08.10

Dagene flyver litt fra meg fortiden. Men her kommer en liten oppdatering:

17.aug:

Frokost:
Omelett og tomat

Middag:
Svinefilet med fetaost og tomat.

Kveldsmat:
Påleggstallerken, med serranosinke, fetaost, ridderost og kyllingpålegg.

Trening:
powerwalk/jogging 45 min. Gjennomsnitts puls på 155, og max på 195. 607 kalorier forbrent ^^.

18.aug:

Frokost:
Lavkarbo knekkebrød, med masse ridderost og speilegg.

Middag:
Biff med blomkålstappe og gratinerte paprika.

Kveldsmat:
Fetaost, serranosinke, salat og rester av den gratinerte paprikaen.

Trening:
kveldstur på 60 min i rolig tempo.

Jeg føler jeg har kommet godt i gang med treningsrutinen min igjen, og selv om formen kunne ha vært bedre kommer det til å komme seg etter hvert som jeg går ned i vekt, og fortsetter med treningen selvfølgelig.

Forresten, da jeg veide meg i dag, veide jeg 111 kg!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar