tirsdag 24. august 2010

24.08.10

I dag ble jeg sikkelig skuffa da jeg gikk på vekta. Jeg hadde gått opp 0,5 kg? Enda jeg var å trente mage og kondis i går + at jeg ikke spiste mer enn 15 g karbo. Men men, det må vel bli en del oppturer og nedturer.

Så i dag har jeg holdt meg selv i svært strenge tøyler (for å ta igjen for det tapte) og er snart klar for å slenge meg ned i sofaen, med mine gode venner i Greys Anatomy!

I dag har jeg spist:

Frokost (kl 05): 3 spiseskje. skyr naturell
Lunsj  (kl 09): lavkarbo knekkebrød med ridderost * 2
Lunsj (kl 12): fylt paprika med ost og oliven
Middag (kl 17): Svinekjøttdeig med chilli og hvitløk med tomat og agurk som tilbehør.
Kveld: (kl 21.30): Skyr med bringebær.

Også har jeg vært på trening:
25 min på sykkel = 1 mil (!)
15 min mageøvelser
10 min intensivt på steppemaskinen
2000 meter på romaskinen
+ at jeg gikk til trening!

Så nå får vi bare håpe på at all denne treningen (og husarbeidet) sender vekten nedover igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar