søndag 5. september 2010

Fridager og vektreduksjon

I helga var jeg på hyttetur sammen med et par kompiser, og var ikke like streng med meg selv.
Det ble konsumert mengder med vin, og mais og på søndag kostet jeg jaggu det på meg en is også.

Så jeg trenger vel kanskje ikke å fortelle dere hvor nervøs jeg var da jeg gikk på vekta i morges. Jeg syka meg selv skikkelig opp, men det hadde jeg ingen grunn til. For jeg veier nå 106,3 kg! og det er etter ei helg med frotsing! Herlig! Så nå er jeg 600 g unna å ha gått ned 10 kg på ca 1 mnd. Det er en meget tilfredsstillende og motiverende følelse.

Nå ser jeg meget lyst på å nå målet mitt for 1.oktober, nemmelig å veie 100 kg !

I dag har jeg allerede vært på trening.
Jeg sykla 1 mil, gjorde mageøvelsene mine og trente armer og rygg. En deilig start på en heftig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar