mandag 27. september 2010

Opsi deisi

I helga har jeg virkelig levd livet. Både når det gjelder alkohol og mat, mens treningen har uteblitt.
Dette har da altså resultert i at jeg har gått opp 1,8 kg på ei helg! Jeg må nesten bare le. For helgen har vært verdt det ekstraarbeidet jeg får nå, samtidlig som jeg nå vet litt mer om hva jeg virkelig må inngå når jeg tilslutt skal slutte på dietten.

Så nå sitter jeg her, i treningstøyet mitt klar for dagens første treningsøkt. (Ja det blir 2 om dagen ei god stund fremover nå). Det deiligste er at jeg ikke får en følelse av panikk, selv om det er en liten (selvforskyldt) nedtur.

Neste helg skal jeg ikke slippe meg løs med øl og brød og rullekebab. Neste helg skal jeg være dyktig student, og en ennå flinkere lavkarbofan !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar