onsdag 1. september 2010

Litt sent oppdatering

Tiden flyr fra meg fortiden. Men dietten holdes rimelig bra. 

I dag veide jeg 107,5 kg. Forklaringen på at jeg ikke har gått ned mer har jeg. 
Jeg har nemmelig bestemt at selv om jeg går på diett, skal jeg ikke slutte å leve. 
Så i går var den vinkveld, med godt over 100 g tørr hvit vin. 

På treningsfronten går det også bra
I går sykla jeg litt (ca 10 min = 3,5 km) 
Før jeg kjørte et hardt mageprogram som selv mine sprekeste venner kjente godt etterpå :) 
Så svømte jeg og kosa med bare værre i badeland i 1 t og 30 min. 

I dag skal dietten holdes godt, og jeg skal snart på trening for å sykle i hvertfall 1 mil. 
Jeg skjønner ærligtalt ikke de som sier at de ikke har energi til å trene når de er på lavkarbo dietten! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar